ΝΑΤΑΛΗ ΚΑΚΑΡΓΙΑ

Τηλ. +30 215 5151883

email: natali_kakargia@yahoo.gr

Κρανιο-προσωπικές Δυσλειτουργίες

Είναι  ένας  όρος  για  τις  λειτουργικές - δομικές  διαταραχές  των  μασητήριων  μυών , της  Κροταφογναθικής  διάρθρωσης  και  του  Νευρικού  ιστού(Κρανιακών Νεύρων). Οι  ασθενείς  με  Κρανιο-προσωπικές  δυσλειτουργίες  δεν  είναι  κάτι  σπάνιο,  μπορεί  με  μια  καθυστερημένη  ή  εσφαλμένη  θεραπεία  να  οδηγήσει  σε  απώλεια  της  λειτουργικότητας.

Κρανιο-προσωπική Θεραπεία

Είναι ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο κομμάτι της Φυσικοθεραπείας για την θεραπεία του Στοματοπροσωπικού πόνου και διαταραχών στην περιοχή της Κεφαλής, του Τραχήλου και του Αυχένα. Ο στόχος της θεραπείας είναι: η μείωση\εξάλειψη του πόνου, η βελτίωση του κινητικού προτύπου και η ποιότητα ζωής των ασθενών.

Λόγω της περιοχής του προβλήματος ο Φυσικοθεραπευτής συνεργάζεται στενά με Στοματικούς κ΄ Γναθοπροσωπικούς χειρουργούς, Ωτορινολαρυγγολόγους, Νευρολόγους, Παιδίατρους, Ορθοδοντικούς, Οδοντιάτρους, Λογοθεραπευτές

Συμπτώματα που εμφανίζονται συχνά

Αναλαμβάνονται επίσης ασθενείς μετά  από  χειρουργική  αφαίρεση όγκου  Κεφαλής  και  Τραχήλου, προετοιμασία  Aκτινοθεραπείας καθώς και ασθενείς  μετά των Ακτινοθεραπειών, με λειτουργικές διαταραχές όπως ο Τρισμός (μειωμένη διάνοιξη του στόματος),  δυσκολία  μάσησης,  δυσκολία  κατάποσης,   δυσκαμψία  στο  Τράχηλο , δυσλειτουργία Ωμικής ζώνης.