ΝΑΤΑΛΗ ΚΑΚΑΡΓΙΑ

AΘΗΝΑ 11526

Τηλ. +30 215 5151883

email: natali_kakargia@yahoo.gr

Το  λεμφικό  σύστημα (λέμφος)  αποτελεί  μέρος  του  αμυντικού  μηχανισμού  του  σώματος. Καθαρίζει  τους  ιστούς  από διάφορους  παθογόνους  οργανισμούς,  στη συνέχεια  περνά  και  φιλτράρεται  μέσα  από  τους  λεμφαδένες  και  τέλος ενώνεται  με  την  φλεβική  κυκλοφορία  στην  πορεία  προς  την  καρδιά.

Οποιαδήποτε  πάθηση  διαταράξει  αυτή  τη  φυσιολογική  μηχανική  διαδικασία  με  την  οποία  το λεμφικό  σύστημα  κάνει  την  συλλογή,  το  φιλτράρισμα  και  την  επιστροφή  του  λεμφικού  υγρού  στο  κυκλοφορικό  σύστημα, μπορεί  να  δημιουργήσει  υπερβολική  συσσώρευση  λεμφικού  υγρού (λεμφοίδημα).

physio-kakargia

Λεμφικό Σύστημα

Θεραπεία

Η  θεραπευτική  προσέγγιση  είναι  μία  σύνθετη  διαδικασία  που  απαιτεί  μεγάλη  εξειδίκευση  από  την  πλευρά  του  θεραπευτή. Για  την  αποτελεσματική  θεραπεία  των  λεμφοιδημάτων  εφαρμόζουμε την   ολοκληρωμένη  αποσυμφορητική  θεραπεία (CDT).

Αυτή  χωρίζεται σε  2  φάσεις. Πρώτα  είναι  η  φάση  της  αποσυμφόρησης (μείωσης)  του  οιδήματος  και  έπειτα  ακολουθεί  η  φάση  της  διατήρησης  του  οιδήματος.

Η  τεχνικές  λεμφικής  παροχέτευσης  σκοπό  έχουν  είτε  να  βοηθήσουν  το  υγειές  λεμφικό  σύστημα  να  μεταφέρει  περισσότερο  φορτίο  πίσω  στο  φλεβικό  σύστημα  ή  να  μεταφέρουν  το  οίδημα  πίσω  στη  κυκλοφορία.

Προληπτικές  θεραπείες  μπορεί  να  βελτιώσουν  τη  λειτουργία  του  λεμφικού  συστήματος  ώστε  να  μπορεί  να  ανταπεξέλθει  καλύτερα  στις  οποιεσδήποτε  μελλοντικές  δυσλειτουργίες.

Αίτια

Η  διαταραχή  μπορεί  να  είναι  πρωτογενής, να  οφείλεται  δηλαδή  σε  συγγενή  αίτια(κάποια εκ γενετής διαταραχή)  ή  δευτερογενής  όπου  να  οφείλεται  έπειτα  από:

Χειρουργική επέμβαση

Τραυματισμό